Politica de rambursare

POLITICA DE RAMBURSARE

1. Dispoziții generale
Prezenta Politică de Rambursare se aplică tuturor produselor achiziționate prin intermediul site-ului www.plantarmor.ro și are scopul de a informa consumatorii cu privire la drepturile și procedurile de retur, în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția consumatorilor (O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță).

2. Dreptul de retragere
Clientul are dreptul de a se retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. Pentru exercitarea dreptului de retragere, clientul trebuie să ne notifice în scris intenția de retur la adresa de e-mail retur@plantarmor.ro, menționând:
- numele și prenumele;
- adresa de e-mail utilizată la plasarea comenzii;
- numărul comenzii;
- produsul/produsele pentru care se solicită returul;
- motivul returului (opțional, dar recomandat).

3. Condiții de acceptare a returului
Pentru a putea fi acceptat, produsul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- să fie în stare originală, neutilizat, nedesigilat și nedeteriorat;
- ambalajul original să fie intact și să conțină toate etichetele și sigiliile inițiale;
- să nu prezinte urme de utilizare, murdărie, modificări sau deteriorări;
- să fie însoțit de factura fiscală și dovada plății.
Din motive de igienă și siguranță, produsele cosmetice, soluțiile lichide sau produsele cu aplicare topică nu pot fi returnate dacă au fost desigilate, testate sau utilizate, conform art. 16 lit. e) din O.U.G. nr. 34/2014.

4. Modalitatea de returnare
După aprobarea cererii de retur, produsul trebuie expediat către adresa:
Plant Armor SRL – 
bd. George Coșbuc nr. 33, Galați, România.
Clientul suportă costul transportului pentru retur, cu excepția cazurilor în care produsul este neconform sau a fost livrat greșit. Recomandăm expedierea printr-un serviciu de curierat cu tracking (AWB).

5. Rambursarea contravalorii
După primirea și verificarea produsului returnat, Plant Armor SRL va rambursa suma aferentă în cel mult 14 zile calendaristice de la data recepționării returului. Rambursarea se face exclusiv sub formă de credit în contul clientului de pe platformă, care poate fi utilizat pentru o altă achiziție ulterioară.
Nu se efectuează rambursări în contul bancar al clientului, decât în cazuri excepționale, justificate, și doar cu aprobarea scrisă a reprezentanților Plant Armor SRL.

6. Produse neeligibile pentru retur
Conform legislației și politicii interne, următoarele categorii de produse nu pot fi returnate:
- produse care au fost desigilate sau testate;
- produse cosmetice sau soluții bio care intră în contact direct cu pielea, plantele sau animalele;
- produse personalizate, realizate la comandă;
- produse aflate în promoții sau campanii speciale marcate ca „Fără drept de retur”.

7. Produse neconforme sau deteriorate la livrare
În cazul în care produsul primit este deteriorat, incomplet sau neconform cu descrierea, clientul este obligat să notifice în scris în termen de 48 de ore de la primirea coletului, trimițând fotografii clare cu produsul și ambalajul, la adresa retur@plantarmor.ro. În acest caz, produsul va fi înlocuit sau contravaloarea va fi restituită integral, inclusiv costul de transport, în funcție de preferința clientului.

8. Procedura internă de rambursare
1. Clientul trimite cererea de retur pe e-mail.
2. Echipa Plant Armor analizează cererea și confirmă eligibilitatea.
3. Clientul expediază produsul către adresa menționată.
4. Produsul este verificat și, dacă este conform, se inițiază rambursarea în creditul contului clientului.

9. Contact
Pentru orice detalii suplimentare legate de retururi și rambursări:
Email: retur@plantarmor.ro

10. Dispoziții finale
Plant Armor SRL își rezervă dreptul de a actualiza sau modifica prezenta Politica de Rambursare fără o notificare prealabilă. Versiunea actualizată va fi întotdeauna disponibilă pe site-ul www.plantarmor.ro.